Sabtu, 24 Disember 2011

kelas cup cake,fancy cookies and cake hantaran

tadi baru saja membayar yuran kelas kek...isnin depan 26 december 2011 aku akan hadirkan diri ke kelas cake aku....dah lame nak gie kelas buat kek...tapi mcm2 halangan nyer...terutama halangan duit la kan...bulan nie ada duit lebih sikit...so bayar tuk kelas cake...hopefully dpt la belajar dgn tekun untuk kelas nie...disaat2 akhir menunggu masa nak beranak pun still lagi sempat nak belajar buat kek...yerla dok pikir2 balik pun...lagi ditangguh2 nak gie kelas...lagi la tak de masa...lagi2 lepas ada anak dua...mesti tak de masa nak gie kelas lain selain gie balik keje n jaga anak time sabtu ahad...klu nak gie kelas pun paling2 awal lepas anak dah umur 3 or 4 tahun...yerla skrg niat nak nyusukan anak fully...if aku skip masa mengepamp or masa nyusukan anak..alamatnyer akan berkurangan la air susu nanti...so doa2 kan la aku akan berjaya dalam kelas kek aku yang pertama kalinyer...boleh la buat time cukur jambul nanti...hehehe....dah niat nak buat cup cake or fancy cookies tuk diberikan kepada tetamu yang hadir...moga2 impian jadi kenyataan....


berakhir la sudah kelas aku semalam pada 26/12/2011 bersamaan hari isnin....
nie di antara gambo2 yang aku ambik di kelas....

nie kek n cupcake yang belum dihias...hehehe


nie plak yang dah siap dideco...hehehehe...boleh la...almaklumla firstime...



ehm kelas bagi aku senang....tapi lepas attend kelas aku jadi blurr...hehehe..tak taw nape...mungkin sebab aku tak taw nak buat ape lepas tu...mungkin aku akan bermula dgn buat cookies...sempena majlis cukur jambul anak buah aku....mikail....try n error dulu....tapi kene buat sebelum tu dulu....if menjadi n sedap ok la...hehehe....try n try n try.....don't give up...sbb dah attend kelas kan...so jgn la give up cepat sgt...sebab semalam bagi family aku rase ape yang aku buat tu...mcm tak memuaskan hati mereka...mungkin firstime...
tapi suami tak bagi support pun ape yang aku buat semalam...die kate membazir,membazir n membazir jerp...takpe la....mungkin nie keinginan aku time mengandung....yerla sebelum branak....better aku belajar ape2 kan....if dah branak t lagi bz dgn anak....dh dua org lak tu...mesti tak leh nak gie memane sgt...terhad pergerakan...tapi tak pe...sekurang2nyer aku dah belajar...nanti aku leh la try tuk anak aku makan....klu bukan skrg pun tak pe....nanti2 pun boleh jugak...arap aku berjaya dalam ape yang aku hendak cuba...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan